Lekce

Studio Pilates Balance nabízí lekce individuálního a skupinového cvičení Pilates. Počet účastníků skupinového cvičení je omezen pouze na pět lidí.

Individuální lekce
Individuální lekce jsou vhodné pro úplné začátečníky nebo pro lidi se zdravotním omezením. Neustálý dohled lektorky nad správností prováděných cviků zabraňuje, aby cvičení bylo prováděno nesprávně kvůli špatným pohybovým návykům. Každá hodina je přesně přizpůsobena stávající kondici a navazuje na cvičení a pokroky v předchozích lekcích.
Cvičení pro maminky s miminky
Po porodu si rozhodně vyšetřete čas na cvičení, i při všem tom běhání kolem miminka. Možná si zpočátku ani nevšimnete, jak významné změny nastaly těhotenstvím a porodem se svaly pánevního dna, břišními svaly a dalšími, a tudíž s celým držením těla. Díky uvolnění svalů pánevního dna v kombinaci s častým nošením miminka, si maminky po porodu stěžují na bolesti zad. Vhodným cvičením můžete nejen předcházet těmto a dalším nepříjemnostem, ale během několika týdnů získat ke správnému držení těla i dobrou kondici.
Pilates pro začátečníky
Tato hodina je určena pro úplné začátečníky, ale také pro ty, kteří si chtějí oživit znalost základních principů Pilates. Tempo cvičení je pomalejší a instrukce jsou podrobnější. Je kladen důraz na správné zapojení bránice, svalů pánevního dna, hlubokých břišních, zádových a mezilopatkových svalů. Při cvičení používáme cvičební pomůcky jako jsou theraband, overball, pěnový válec nebo kruh.
Pilates pro pokročilé
Tato hodina je určena pro ty, kteří již pravidelně a delší dobu cvičí Pilates a nemají žádné zdravotní potíže. Tempo cvičení je rychlejší, pohyby přesné a kontrolované.
Pilates pro všechny
Hodina je určena pro začátečníky až pokročilé. Náročnost cviků se přizpůsobuje podle pokročilosti přítomných klientů. Lektor vybírá cviky, které mají lehčí a těžší varianty.
Cvičení pro těhotné
Cvičení pro nastávající maminky má mnoho prospěšných účinků. Přináší protažení i posílení svalstva, zmírňuje bolesti zad či otoky, přináší uvolnění , zvyšuje energii a vědomou prací s vlastním tělem, myslí a dechem připravuje ženy k porodu. Cvičením lze zajistit brzký návrat ke zpevněné krásné postavě po porodu.
Pilates pro muže
Pilates je mnohdy vnímán jako cvičení pouze pro ženy, avšak není tomu tak! Byl to právě Joseph Pilates, který tuto metodu vyvinul a používal při tréninku boxerů, atletů a jiných vrcholových sportovců. Také mnoho světově známých instruktorů Pilates jsou právě muži. Hodina Pilates pro muže je zaměřena především na posílení oblasti trupu, břišních a zádových svalů. Cvičením se prokrví ztuhlé svaly z dlouhodobé práce u počítače nebo častým řízením auta.